Cvičení Archív

Objevte výhody cvičení v páru

5.4.2018

Pokud jste s partnerem naladěni na stejnou sportovní vlnu, přináší vám to celou řadu výhod a to ať už se cvičení věnujete jen příležitostně nebo pravidelně. Vždy to má smysl, vašemu vztahu dá nový rozměr a dokáže je oživit.

Tabata – účinný trénink, u kterého pálíte tuky

15.2.2018

Mnoho z vás tento pojem možná slyší prvně. Co je tedy Tabata? Je to především řešení, pokud vás klasický trénink již nudí a chtěli byste vyzkoušet něco zcela nového a jiného. Ukážeme vám, jak si tedy zlepšit výkonnost a

Slackline – aktivita, která otestuje vaši

18.1.2018

Možná si řeknete, co je to za podivný název a pro jakou aktivitu. Slackline je čerstvou sportovní disciplínou, která se pro zasvěcené stává jejich životním stylem. Slackline vznikl na konci sedmdesátých let dvacátého století, a to v Yosemitském údolí,

BOSU – zkuste cvičení s balanční polokoulí

14.12.2017

Tento moderní doplněk, a zároveň pomůcku k cvičení snad již zná každá žena. Bosu se však nebrání ani muži. Jedná se o pomůcku, takzvanou balanční plošinu, která nezabírá příliš místa, a kterou si lze pořídit také domů. Cvičit tak

Proč začít cvičit Tai chi?

28.9.2017

Ač vám toto slovo může znít familiárně, málokdo ví, co slovo Tai chi vůbec znamená. A kdo ví, že jde o cvičení, neví pro změnu, co toto cvičení obnáší. Pojďme si tedy blíže objasnit tento způsob aktivního života.

Proteinový prášek – k čemu je dobrý?

27.7.2017

Protein  je prášek, ze kterého se nejčastěji zhotovuje proteinový nápoj. Ten vzniká smícháním proteinu s mlékem, anebo vodou. K osobitějším receptům pak patří smíchání s ovocným džusem, anebo samotným ovocem.

Co budete potřebovat na cvičení doma?

13.7.2017

Jelikož dnes mnoho lidí nemá zkrátka čas někam dojíždět do posiloven a přeplněných fitness center, budují si vlastní posilovnu doma. Doma se přizpůsobíte svému času, a také nemusíte řešit svou náladu nebo zevnějšek. Které pomůcky by vám doma tedy

Cvičení doma: Jak začít?

1.6.2017

Nemáte čas chodit do posilovny nebo na aerobik? Anebo se vám zkrátka nechce? Můžete to zkusit i doma! Nejprve je však vhodné, poradit se o svém zdravotním stavu se svým lékařem. Ukázat mu kombinaci cviků, kterým se doma hodláme

Jaké cviky se dají dělat na trampolíně?

27.4.2017

Připravte se na svůj první skok! Budete překvapeni mírou spalování kalorií. Za půl hodiny skákání můžete setřást až 160 kalorií. Díky tomuto úžasnému a zábavnému provedení se cvičení nestane rutinou. Všichni známe nepříjemné sedy-lehy, kdy nás bolí záda. Cvičení