Cvičení Archív

Co budete potřebovat na cvičení doma?

13.7.2017

Jelikož dnes mnoho lidí nemá zkrátka čas někam dojíždět do posiloven a přeplněných fitness center, budují si vlastní posilovnu doma. Doma se přizpůsobíte svému času, a také nemusíte řešit svou náladu nebo zevnějšek. Které pomůcky by vám doma tedy

Cvičení doma: Jak začít?

1.6.2017

Nemáte čas chodit do posilovny nebo na aerobik? Anebo se vám zkrátka nechce? Můžete to zkusit i doma! Nejprve je však vhodné, poradit se o svém zdravotním stavu se svým lékařem. Ukázat mu kombinaci cviků, kterým se doma hodláme

Jaké cviky se dají dělat na trampolíně?

27.4.2017

Připravte se na svůj první skok! Budete překvapeni mírou spalování kalorií. Za půl hodiny skákání můžete setřást až 160 kalorií. Díky tomuto úžasnému a zábavnému provedení se cvičení nestane rutinou. Všichni známe nepříjemné sedy-lehy, kdy nás bolí záda. Cvičení

Eliptický trenažér: Efektivnější, než běžecký

13.4.2017

Preferujete trénink doma? Pak si určitě pořiďte eliptický trenažér. Kdo si myslí, že je to nudná a neefektivní činnost, plete se. Tento stroj je vynikajícím posilovačem našeho srdce. Je dokonce lepší, než běžecký pás. Proč? Ještě více zvyšuje tepovou

Jóga pro maminky

9.3.2017

Pro někoho je těžké se v mateřství zbavit dřívějších sportovních aktivit, ale věřte tomu, že pokud jste dříve jógu cvičila, můžete s ní pokračovat i v pokročilejších stádiích těhotenství, „jen s jistým omezením“ – náročnější cviky vynechejte.

V čem pomohou kegelovy cviky?

12.1.2017

Tzv. kegelovy cviky představují zdravotně nezávadné řešení pro ženy i pro muže. Jde o posilováním svalů pánevního dna, čímž lze dosáhnout celé řady příjemných cílů a pozitivních vlivů na potíže s udržením moče, u mužů na potíže s erekcí

Shazujeme kila pomocí power jógy

8.9.2016

O prospěšnosti jógy na lidský organismus jsme již psali. Jóga je ale rozsáhlé odvětví s několika konkrétními podkategoriemi. A jednou z nich je právě power jóga. Ta je dokonce považována za ideální cvičení pro hubnutí. Jak se hubne při cvičení power

Ztuhlá lýtka – co pomáhá?

4.8.2016

Přehnali jste to s tréninkovou zátěží na nohy? Podcenili jste po sportu strečink a regeneraci? Nemáte dostatek hořčíku v těle a chytají vás křeče? To jsou 3 nejčastější příčiny zvýšené citlivosti lýtek a jejich ztuhnutí. Trápí vás také ztuhlá lýtka a

Jak zhubneme pomocí skákání přes švihadlo?

28.7.2016

Na základní škole patřilo skákání přes švihadlo k naprosto nepostradatelné součásti každé rozcvičky. I když se jedná o poměrně monotónní a nudné cvičení, které většina z nás nikdy neměla ve velké oblibě, pro tělo je velmi přínosné. Zejména pro hubnutí se

Jak regenerovat svaly po cvičení?

21.7.2016

Posilovat svaly a budovat svalovou hmotu neznamená jen zvedat stále větší závaží a soustředit se na vyrýsování svalové hmoty v předem naplánovaných trénincích. O své svaly musíte neustále pečovat a po tréninku jim dopřát regeneraci. V opačném případě by se mohly