Cvičení Archív

Jak procvičit unavené oči?

21.2.2019

Koukáte celý den do monitoru pracovního počítače nebo hledáte kódy za pokladnou v supermarketu? Sedíte celý den za volantem a vaše oči trpí? Občas jimi rychle zamrkáte, promnete, ale tím si ulevíte jen na chvíli. Mžouráním si oči nejen

Tai-chi: Cvičení pro ty, kdo hledají duševní pohodu

31.1.2019

Tento způsobo cvičení, správně nazýván Tchaj-ťi, pochází z daleké Číny a spadá do kategorie bojových umění kung-fu. Toto bojové umění se používalo k obraně před protivníkem. Výraz taj-chi se dá volně přeložit jako Pěst velkého předělu nebo Pěst nejzazší

Pilates: účinné cvičení šetrné k tělu

27.12.2018

Pilates se řadí mezi oblíbené druhy cvičení, kde se propojí duševní stránka s fyzickou. Je ideálním pomocníkem při posílení mysli i těla. Pokud zažíváte mnoho stresových situací a potřebujete posílit ducha i tělo, pilates je to pravé. Celý princip

Zumba: cvičení nebo zábava?

15.11.2018

O zumbě jste jistě už slyšeli. Jedná se o celkem zaběhlý styl sportovního vyžití, který u nás vyhledávají zejména ženy. Kombinuje prvky sportu s prvky tance. Cvičí se v kolektivu na hudbu s latinskoamerickými rytmy. A pro svoji zábavnost

Natažený sval ze cvičení? Zkuste tejpování

23.8.2018

Kineziotaping je metoda, kterou objevil v 70. letech minulého stoleté Kenzo Kase – japonský lékař a chiropraktik. Díky této metodě dochází k podpoře funkčnosti svalů, šlach nebo kloubů, se kterými máte potíže. Název vznikl spojením latinského slovesa kinesis (pohyb)

Objevte výhody cvičení v přírodě

5.7.2018

Většina z nás bývá velmi často uzavřena mezi čtyřmi stěnami a z našeho života se tak vytrácí pobyt ve venkovním prostředí. Někteří možná chodí cvičit do posilovny či fitness centra, avšak zapomínáme, co nám poskytuje pohyb a cvičení na

Cviky, které můžete dělat i v kanceláři

14.6.2018

Pokud pracujete v kanceláři, určitě i vy máte problémy související s dlouhodobým sezením u počítače. Patří mezi ně především bolesti v oblasti krční či bederní páteře či karpální tunely. Dlouhodobé sezení má však neblahé účinky i na klouby a

Výhody ranního tréninku

17.5.2018

Ranní trénink nebývá vždy jednoduchá záležitost. Většina z nás chodí do práce, takže si jej ani nemůže dopřát. Když se však ráno probudíte, je vaše mysl čistá a vy se na cvičení můžete lépe soustředit.

Zacvičit si můžete i v posteli, objevte postelové cviky

3.5.2018

Pravidelné cvičení přispívá ke kvalitě našeho života, je to projev naší vůle starat se o vlastní zdraví, ale také vytváří pozitivní klima pro překonávání stresových situací. Jakýkoli druh cvičení vede ke zlepšení krevního oběhu, snižuje vysoký krevní tlak, posiluje