27.6.2019
Kategorie: Hubnutí

Jak fungují spalovače tuku?

Hubnutí, diety, cvičení, běhání a vše kolem zdravého životního stylu se stále více prosazuje v západním světě a odborníci na obezitu, která je alarmující, jásají. Oblečení a doplňky potřebné ke cvičení již naleznete i v běžných obchodech s oblečením. Do nedávna jste je mohli sehnat pouze ve specializovaných obchodech, které zaměřují na sport.

Kde roste poptávka, roste i nabídka. Poptávka také roste po různých suplementech, které mohou vaši snahu ještě více zeefektivnit. Mezi takové patří i spalovače tuku, které vám mohou ve vašem snažení pomoci. Ovšem nezapomeňte, že jsou to pouze pomocníci a bez dřiny se to prostě neobejde. Které spalovače tuku jsou u nás nejprodávanější?

Kofein

Ideální je si dát šálek kávy přibližně 40 – 60 minut před cvičením, kdy je v krvi vysoká hladina adrenalinu a noradrelinu. Zvýšenou hladinu způsobí právě kofein a díky adrenalinu a noradrelinu napomáhá vylučovat tuk, které tělo při pohybu využije jako energii pro výkon. Povzbuzující účinky kávy jsou již jen bonusem k lepšímu výkonu.

Pokud vám káva nechutná, lze zakoupit kofeinové tabletky.

Synephrine

Synephrine se vyrábí z kůry pomerančovníku hořkého. Synephrine působí na lidskou lipolýzu nebo-li pomáhá rychleji a efektivněji odbourávat tuky. Skvěle funguje v kombinaci s kofeinem. S požitím Synephrinu můžete bý výkonější až o 20%, aniž byste se cítili více unavení. Pokud se však nebudete hýbat, je vám užívání tohoto spalovače k ničemu.

L-carnitin

L-carnitin patří u nás k nejvíce užívaným spalovačům tuků. Ačkoliv jsme schopni si ho ve svém těle vyrábět sami, není ho dost – přibližně 25 %. U vegetariánů a veganů je to ještě méně. L-carnitin pomáhá šetřit vaše svalstvo a tím jste schopni podat vyšší výkon. Během výkonu potřebujete, aby tělo, co nejvíce jako zdroj používalo tukové zásoby a díky L-carnitinu probíhá tento proces mnohem efektivněji.

Zda má cenu spalovače tuků vůbec užívat je těžká otázka u které si protiřečí i mnoho odborníků. Každopádně pozitivní účinky byly prokázány již v mnoha studiích. U všech spalovačů se neobejdete bez zdravé stravy a pohybu, ale díky nim uběhnete pár kilometrů navíc, u silového tréninku zvednete o nějaké to kilo víc, u fotbalu rychleji přeběhnete hřiště rychleji a to vše znamená pár spálených kalorií navíc. A o to přece jde!

Zaujal vás článek? Podělte se o něj s přáteli: