4.7.2019
Kategorie: Cvičení

Jogalátes: Nový styl efektivního cvičení

Jogalátes je novým stylem cvičení, jehož obliba raketově vzrůstá a některé celebrity se ji dokonce rozhodli propagovat. Jogalátes vznikl propojením cvičících prvků pilátes a jógy. Tak, jak se v průběhu času mění civilizační choroby a potíže lidí, přizpůsobuje se tomuto „pokroku“ také cvičení, které má s problémy pomáhat nebo jim zabránit. Bolesti zad, křivá páteř a špatné držení těla trápí stále více lidí a jogalátes je moderním cvičením, které je vhodné téměř pro každého.

Základ je posílení středu těla a rovná páteř

Posílení středu těla je základem každého cvičení, ovšem nejvíce efektivní je právě jogalátes. Bez posíleného středu těla se nikdy nedočkáte svalnatého bříška a celkového pevného postoje. S posíleným středem těla snadněji udržíte rovnováhu, což je důležité nejen pro další náročné i jednoduché cviky, ale také pro váš osobní život.

Rehabilitační cviky, jóga, pilates….

Cílem jogalátesu je dostat vaše tělo do kondice neagresivní formou. Některé cviky jsou více inspirované jógou, jiné více pilates, proložené rehabilitačními cviky, které vás dostanou do formy. Pomocí cviků jogalátes uvolníte a posílíte svaly o kterých jste ani netušili, že je máte. Vaše uvolněné svalstvo se také projeví také na vaší psychice, což je také dalším aspektem jogalátesu. Cviky jsou navržené tak, abyste se oprostili od trablů všedních dnů procvičili nejen tělo, ale i svou mysl a mozek.

Cviky se mohou na první pohled zdát snadné a evokovat v lidech myšlenku, že tohle nemůže nikdy dopomoci k hezké a pevné postavě. Opak je však pravdou. Cviky lehce pouze působí a ve skutečnosti jsou některé celkem náročné. Nic vám nebrání si jogalátes sami vyzkoušet a přesvědčit se.

Nezapomeňte na správné dýchání

Naučit se při cvičení správně dýchat není tak snadné. Píchá vás při rychlém běhu v boku? Problém pravděpodobně pramení z vašeho špatného dýchání. Správným dýcháním se stanou cviky ještě více efektivní a vy rychleji dosáhnete duševní pohody. Správné dýchání využijete i při jiných fyzických aktivitách.

Zaujal vás článek? Podělte se o něj s přáteli: