9.12.2019
Kategorie: PR

Stehna a boky: prokleté partie a jak na ně

Na těle máme pár takových – míst, kterých se tuk drží jako přilepený! Boky a stehna do tohohle klubu bohužel rozhodně patří. Faldíky rýsující se nad páskem, nebo dokonce kalhoty prodřené mezi nohama…že jsou Vám tyto problémy důvěrně známé a zdaleka Vám neničí jen šatník? Pojďte to s námi změnit. Prozradíme Vám 7 způsobů, jak s tukovými valy na bocích a stehnech konečně zatočit.

Tukové valy je dost možná neosobní termín pro tak často a dobře známé problémy. Lidová tvořivost ani v téhle problematice nezná mezí. Dost možná jste už slyšeli termíny jako: pneumatika, buldoci na bocích nebo polštáře na stehnech. Ať už jim říkáte jakkoli, máme pro Vás dvě zprávy – jednu horší, druhou dobrou. Začneme tou první. Pravda je totiž taková, že neexistuje recept, který by nás dokázal zbavit tuku v jedné jediné partii mávnutím kouzelného proutku. S redukcí tuku v těle je to bohužel/bohudík všechno, nebo nic. Ta dobrá zpráva je, že existuje celá řada způsobů, jak pálení tuků podpořit, a pomoct tak i částem těla, které na něj trpí nejvíc. A jsou i cesty, jak se tomu pověstnému mávnutí proutku poměrně rychle přiblížit. Tady je náš přehled…

1. Nepřesolte

Čím více soli, tím menší propustnost buněk. Omezením soli tedy zabráníte zadržování vody v těle.

2. Myslete na minerály

Hořčík, vápník a draslík ­– k čemu je v hubnutí dobrá tato svatá trojice? Tyto minerály udržují rovnováhu tekutin v těle a pomáhají tedy i k dostatečnému odvodňování.

3. Sacharidy s mírou

Staré známé pravidlo není klišé – sacharidy se v těle přetvářejí na glykogen a ten se (společně s vodou) usazuje ve Vašich játrech a svalech.

4. Hýbejte se

Ani tohle často omílané pravidlo není mýtus, ale holý fakt. Bez fyzické aktivity to jednoduše nepůjde. Důležitá je hlavně pravidelnost – cvičte nejlépe až 5x týdně po 30 min. A začněte posilováním. Pozitivní je, že na stehna a boky platí podobné cviky (squary, výpady, plie, cviky na boku apod.). Vůbec nejefektivnější je střídání silových a aerobních cvičení. Už jste slyšeli o metodě HIIT, která kombinuje vysoce a mírně intenzivní kardio pasáže? Střídáním silových a aerobních aktivit během týdne docílíte nejen lepšího pálení tuků během sportování, ale i v rámci následného odpočinku.

5. Dodávejte tělu dostatek proteinů a vlákniny

Obě zmíněné složky potravy jsou pro úbytky váhy klíčové – vláknina obsažená například v zelenině, ovoci a celozrnných potravinách pomáhá tuk redukovat a proteiny (např. v libovém mase) ho přeměňují na svaly.

6. Začněte den vodou a už se jí nepusťte

Sklenička vlažné vody s citronem na lačný žaludek, to je nakopnutí metabolismu, které na začátku dne oceníte. Vodu mějte až do večera při sobě – odplavíte přebytečné soli a mnohdy zaženete zákeřné chutě a hlady. Dost často jsou to jen převlečené žízně.

7. Zatočte s tukem na bocích a stehnech jednou provždy

Nemáte čas ani energii pustit se do komplexních změn v životním stylu, Vaše stehna a boky už ale nehodláte dál trpět? Potřebujete Vaše snažení doladit a finální výsledky se ne a ne dostavit? Potom je vážně na čase s uloženým tukem zatočit.

„Moderní estetická medicína na to naštěstí má páky,“ poznamenává prim. MUDr. Miroslav Veliký, plastický chirurg kliniky Mediestetik. V oblasti korektivní dermatologie to je ošetření kryolipolýzou – pro ty, kteří chtějí rychlé, ambulantní řešení bez většího zásahu. Zmražení buněk je velmi efektivním, šetrným způsobem a výsledky se rozvíjí po dobu následujících 3 měsíců od zákroku. „Kdo nechce čekat a chce vidět změnu hned, ten by měl mít v hledáčku liposukci, minimálně invazivní zákrok plastické chirurgie, po kterém dnes už pacientům zůstávají jen 4 drobné jizvičky v rozsahu milimetrů,“ vysvětluje Dr. Veliký, který se na liposukce, včetně následného transferu tuku, na klinice Mediestetik specializuje.

Tak do toho konečně šlápněte a vysvoboďte své boky a stehna ze zajetí tukové vrstvy.

Zaujal vás článek? Podělte se o něj s přáteli: