13.9.2018
Kategorie: Cvičení

Tipy na cviky pro dokonalé pozadí

Každá žena touží mít dokonalou postavu. Patří k ní i dokonal tvarovaný zadeček. Postačí vám k tomu pouze několik jednoduchých cviků a několik minut denně.

Protahování

Možná se tomu ani nechce věřit, ale i protahování vám může pomoci vytvarovat dokonalé pozadí. Postačí nechat nohy v kolenou natažené a rukama se dotýkat země. Protáhnete si tak nejen svaly na nohou, šlachy v kolenou, ale i svaly hýžďové, které se krásně uvolní a kůži dopřejí pružnost. Pro dokonalé protažení postačí pravidelně, každý den deset takovýchto cviků.

Pravidelné dřepy

Svaly je potřeba nejen protahovat, ale i posilovat a k tomu nám dopomůžou pravidelné dřepy s koleny mírně od sebe. Pokud chcete mít pozadí pevné, udělejte denně 20 – 30 dřepů a časem jejich počet můžete i zvýšit. Kromě toho dřepy zabraňují nabývání do šířky.

Běhejte po schodech

Výtah je sice fajn, ale vaši kondičku nepodpoří. Pokud jdete do schodů s jakoukoli zátěží, a může to být třeba i taška s nákupem, hýžďové svaly zabírají více a díky tomu se formují.

Posilování jde i na židli

Jestliže máte sedavé zaměstnání, může se stát, že si své pozadí vytvarujete do placky. Můžete tomu zabránit tím, že pravidelně budete stahovat a uvolňovat hýžďové svaly.

Pomalé výpady

Postavte se na podložku, rozkročte se na šířku ramen a zpevněte břišní i zádové svaly. Nadechněte se a zároveň vykročte jednou nohou vpřed tak, aby stehno, trup a koleno svíraly pravý úhel. Takto kmitněte 10x za sebou a s výdechem se vraťte do původní pozice. Opakujte ještě 3x.

Mírný podřep

Opět využijeme cvičící podložku, na kterou se postavíme rovně a rozkročíme se na šíři ramen. Souběžně s nádechem pomalu pokrčujeme kolena, jako by do podřepu. Snažíme se dostat co nejníže, ale nezapomínáme na rovná a zpevněná záda. Stejné je to i s břišními svaly. S výdechem se zase pomalu vracíme do původního postoje. Pokud zvládneme, opakujeme 30x.

Zaujal vás článek? Podělte se o něj s přáteli: