19.9.2019
Kategorie: Cvičení

Toužíte po pevném pozadí a hezkých nohách? Tyto cviky vám zaručeně pomohou

Muži mají při svém cvičení sklony zanedbávat spodní část těla a ženy naopak tu horní. Pohledy na svalovce, kteří mají spláclé pozadí a nohy „jako moucha“, ale s velkými bicepsy, mohou často vypadat směšně. Věnujte pozornost při cvičení všem částem těla stejnou měrou. Naše tipy pro cviky na hezké pozadí a nohy, můžete cvičit v pohodlí svého domova nebo na zahradě.

Squaty

Squaty jsou altarnativou dřepů, ovšem při jejich provádění tolik nenamáháte svá záda. Dejte svá kolena od sebe a jděte do dřepu. Když bude vaše zadní část stehen v pravém úhlu s lýtky, jděte opět do stoje. V squatovém dřepu můžete zkusit vydržet a cvik provádět formou tabaty (40 vteřin vydržet ve squatu, 20 vetřin odpočinek).

Povislých svalů na vnitřní straně stehen se zbavíte tzv. sumosquaty. Dejte nohy, co nejvíce od sebe a cvik provádějte obdobným způsobem jako u klasických squatů.

Při provádění cviků mějte vždy zpevněná záda a při pohybu dolů, vydechujte.

Běh

Pravidelným během nejen pálíte přebytečné kalorie, ale také si zaděláváte na sexy zadeček. Pokud budete při běhu zakopávat (nemyslíme padat, ale patami se kopat do zadečku), svaly na vašem pozadí se zpevní ještě rychleji.

Výstupy na schod

Pořiďte si malou stoličku nebo platformu a pak již jen stačí na vstoupit a zase slézt. Podobně jako když vstoupíte na první schod a zase z něj slezete.

Zvedání pánve

Tento cvik vám pomůže nejen při formování pozadí, ale také si protáhnete záda. Lehněte si na záda, pokrčte nohy a zvedněte zadeček do výšky. Vytvoříte tak malý most. Při zvednutém zadečku se země dotýkají pouze celá chodidla, hlava a ramena.

Zvedání nohou

Zanožováním posílíte hýžďové svaly a zadní číst stehen. Klekněte si do a dejte zapřete se dlaněmi před sebe. Zvedejte natažené a zpevněné nohy směrem ke stropu.

Po do cvičení série nohu pokrčte a zvedejte směrem do stran. Kromě posílení stehen se rychleji zbavíte „madel lásky“.

Zaujal vás článek? Podělte se o něj s přáteli: