Lifestyle Archív

Tasemnice na hubnutí: hororový způsob, jak shodit na...

11.1.2018

Štítíte se tasemnice? Tak tuto dietu rozhodně nezkoušejte, většinou jde totiž pouze o nežádaný doprovodný jev v podobě hubnutí díky tasemnici, která vše spořádá za naše tělo. Ovšem existují také blázni, kteří dobrovolně polykají boubele tasemnic. Ty se pak

Víte, proč je sex tak prospěšný zdraví?

28.12.2017

O orgasmu se toho napsalo již spousty, jisté je, že nám přináší pocit štěstí, spokojenosti, ale také nás omlazuje. Má pozitivní vliv na naši psychiku i na naše následné jednání v životě. Zkrátka stojí za to jej dosáhnout.

Co vám řekne pokožka o vašem zdraví?

7.12.2017

Pokožka je indikátorem našeho zdraví. Co a jak nám může značit? To si přečtěte právě zde. Některé příznaky dané nemoci lze řešit doma, ale s jinými je již třeba navštívit lékaře…

Terapie tmou aneb jak si vyčistit mysl

26.10.2017

Víte o tom, že díky tmě se můžete zbavit naprostého vyhoření? Vaší mysl je třeba regenerovat a tma je ku podivu perfektním lékem. V dnešní hektické době má totiž naše psychika co dělat. Přemíra techniky, která se stává konkurentem

Luxusní masáž? Zkuste lávové kameny

14.9.2017

Jaké jsou pravidla pro masáž lávovými kameny? O této masáži se v první řadě hovoří jako o „královské masáži“. Tu si dnes můžete dopřát také z pohodlí domova svou drahou polovičkou…

Zdravá výživa v minulosti a dnes

31.8.2017

Znáte hlavní zásady zdravé výživy v moderní době? Především je třeba potraviny vybírat opravdu pečlivě. Další hlavní zásadou je vyváženost, tedy ideální poměr bílkovin, sacharidů a tuků, které potřebujeme. Zároveň by náš jídelníček měl být bohatý na vitamíny a minerály.

Relaxujte s ovesnými vločkami

24.8.2017

Ovesné vločky se používají coby fitness potravina poměrně dlouhou dobu. Kvalitní vlčková snídaně dodá vašemu tělu dostatek energie na celé dopoledne. Kromě toho mají ovesné vločky také blahodárný vliv nejen na naše zdraví, ale i tělo.

Proteinový prášek – k čemu je dobrý?

27.7.2017

Protein  je prášek, ze kterého se nejčastěji zhotovuje proteinový nápoj. Ten vzniká smícháním proteinu s mlékem, anebo vodou. K osobitějším receptům pak patří smíchání s ovocným džusem, anebo samotným ovocem.

Banány jako životní styl

20.7.2017

Také milujete banány? Dopřávat si je můžete podle libosti, protože banány jsou důležitým zdrojem vlákniny, draslíku a vitamínu B6. Již jeden banán vás nabije třemi gramy vlákniny, což je dvanáct procent doporučené denní dávky. Dále je to 422 mg

Psyllium jako životní styl

15.6.2017

Nedostatek vlákniny způsobuje celou  řadu zdravotních obtíží. Hledáte způsob, jak zvýšit množství vlákniny ve vaší dietní stravě? Potřebujete podpořit váš unavený metabolismus, rozjet správné spalování tuků, udržet si správnou hladinu cholesterolu nebo upravit zažívání? Vyzkoušejte Psyllium.